1 oktober

 
1 oktober idag! Kallt som bara den har det blivigt! Oktober kommer nog bli en bra månad, jag fyller 15 år bland annat, sedan är ju den riktiga hösten riktig mysig, samtidigt som det här mörkret som verkar vilja lägga sig allt tidigare om dagarna inte är så trevligt. Längtar inte precis till när man går till skolan och det ser ut som om det är mitt i natten, sen när man går hem igen är det lika mörkt. Men än dröjer det väl någon månad innan det ska bli så deprimerande. Nej, nu ska jag bara njuta av att man kan vara inne utan att känna att man bara måste vara ute, gå promenader, fota, fika, kolla film och dricka te. Ja ni det är mycket jag vill göra. Ingen som kan tänka sig dela med sig av lite tid? Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ellen  

 

RSS 2.0