5 saker ni inte visste om mig

 
- Jag vänder alltid på kudden för att hela tiden ligga på den svala sidan.
 
- Jag ställer ofta väldigt höga krav på mig själv, speciellt när det gäller skolan.
 
- Jag älskar att gå runt i morgonrock. Om jag tycker det är kallt och jag ändå bara slappar hemma tar jag hällre på mig en morgonrock än en tjocktröja.
 
- Min bästa vecka i mitt liv hade jag i sommras på mitt konfaläger.
 
- Jag har ett litet tix att jag måste kasta upp saker i luften hela tiden, speciellt om jag är uttråkad. I skolan kastar jag exempelvis upp mitt pennskrin i luften, tar emot den, kastar upp, tar emot osv, haha!
 

Kommentarer
Postat av: Celine

Den första gör jag heeeela tiden!

Svar: Haha! Visst är det så sjukt obekvämt med en varm kudde! :)
None None

2013-09-17 @ 22:03:26
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ellen  

 

RSS 2.0