Elen Levon - Wild child

 Lyssna och njuuut, min favvolåt som går på repeat konstant i mina lurar!
 
Hej alla fina! Har haft fullt upp hela fredagen. Först skolan såklart, sedan pluggade jag och Julia under hela eftermiddagen, egentligen borde man inte få det, borde typ vara en lag för att fredagar ska vara pluggfria, men våra lärare tycker det är kul att bokstavligen ösa över oss med läxor och prov, så då får man helt enkelt bita ihop. Men med tanke på den deprimerande eftermiddagen, belönade vi oss med pizza med världens bästa vänner och hade allmänt kul. Avslutade kvällen med lite homeland tittande. Bra fredag trots allt!
 
Imoron är jag lika upptagen igen, men jag bloggar så fort jag hinner. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ellen  

 

RSS 2.0