Fullt upp

Foto: Jag Kamera: Nikon d3100
 
Godmorgon!
 
Bloggen hamnade längt ner på min lista med att göra saker igår, att jag inte ens han komma till den punkten. Den här helgen har jag verkligen ingen tid till någonting känns det som. Igår började jag dagen med en match, tyvärr förlust med 4-3. Efter matchen var det snabbt hem och sedan ivägg till återträffen med konfan. Ååh vad kul det var att se alla igen, alla minnen kom verkligen tillbaka! Resten av kvällen pluggade jag (!) och avslutade med en film.
 
Idag blir det match igen, och mera plugg... hoppas att jag kan fota lite också. Vi får se helt enkelt. Ha en fin söndag så hörs vi, kram!
 

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
None None

2013-09-17 @ 00:15:40
URL: http://www.eruiel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ellen  

 

RSS 2.0