Från fotostudion

Foto: Jag 
Denna bild tog jag på Julia när jag praoade i våras. För er som inte visste om min prao, praoade jag hos en fotograf och fick en dag låna studion för att plåta någon av mina vänner. Julia fick då ställa upp som modell och hon var så himla grym! Mina absoluta favorit bilder tog jag då. Och oj så kul det var att fota de, att få jobba med ljussättning och sånt, precis som en riktig fotograf. En dag att minnas, helt klart! Mer bilder kommer absolut att komma upp någon annan gång. Detta är bara ett litet smakprov..

Kommentarer
Postat av: jossan

Vilken fin frisyr! :)

sv: Nemen tack, jag är på bättringen iallafall! :)
Ja fy, supertråkigt att bara ligga hemma & vara sjuk ju!

2013-09-17 @ 15:35:15
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se
Postat av: Tea

Åh bilden är superfin! Du är så söt! :D

SV: Haha åh, jaa! Visst är den! ^^

Kram

2013-09-17 @ 16:13:06
URL: http://teajohnsson.blogg.se
Postat av: Alice

Cool bild!

Svar: Tack! :)
None None

2013-10-02 @ 09:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ellen  

 

RSS 2.0