Lördagslista

Jag är inte speciellt bra på att årka ta tag i saker jag vill göra.

 

Jag gråter när jag är ledsen eller glad.

 

Jag borde städa mitt rum..

 

Jag dricker helst chailatte eller vatten när man är turstig ;)

 

Jag önskar att jag kunde sjunga lika bra som adelé eller någon annan extremt begåvad sångare!

 

Jag skulle vilja resa till New York igen!

Jag är för tillfället glad.

 

Jag tycker om mina vänner.

 

Jag har på mig jenas och en stickad tröja.

 

Jag saknar sommaren!

Just nu är allt grått och regningt.

 

Jag är rädd för mycket..

 

Jag tycker inte om folk som sprider negativ energi.
 
Bland det bästa jag vet är kännslan när man klarat något man tränat till/kännt sig osäker på osv länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ellen  

 

RSS 2.0