Luleå

Foto: Jag Kamera: Nikon d3100 + 50mm 1,8
Världens sötaste katt Luleå, måste snart fota henne igen!
 
Gick till skolan trots att jag var riktigt förkyld, det funkade väl helt okej, även fast jag lät som en jagvetintevad. Direkt hem efter skolan och sedan bar det av för att träna småknattarna igen. Var väl inte precis det optimala, men de var rätt snälla så det funkade bra. Nu var första gången idag jag kunde sätta mig ner och bara ta det lite lugnt och ha lite tid för bloggen också såklart! Hoppas ni haft en fin dag. Kram!
 

Kommentarer
Postat av: lovisa - foto & vardag

är det en norsk skogskatt? åh gud vad söt den var!!

Svar: Det är min kompis katt så helt ärligt vet jag inte, men det är det säker, haha! Ja men visst är den!? Kram! :)
None None

2013-09-10 @ 19:40:53
URL: http://lovisaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ellen  

 

RSS 2.0