Old friend, why are you so shy?

Foto: Jag Kamera: Nikon d3100
Hej!
Nu kan jag äntligen checka av denna urjobbiga veckan från listan. Har inte haft tid för någonting förutom att äta sova plugga träna, typ. Nämen hej kul liv! Men nu är äntligen det värsta över, i alla fall för några dagar och i helgen ska jag göra saker jag faktiskt vill göra för en gång skull. Imorgon är det sista matchen för sesången, i alla fall i serien och på kvällen ska jag vara med Ines. Låter som en bra lördag tycker jag. Sedan skulle det vara väldigt roligt att ha en porträttfotografering, men så har jag ju skrivigt varje fredag och aldrig har det blivigt av, men vi får väl se! Ha nu en superkväll så hörs vi! Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ellen  

 

RSS 2.0