Smoothie

Hej!
 
ÄNTLIGEN, säger jag bara, so-provet är avklarat och det känns så sjukt skönt, förtränger för stunden att jag har no-prov om en vecka. Idag hade vi skolfoto, åh vad jag inte tycker om det, varför ska man av någon anledning alltid bli dålig på skolfotot? Jag tror jag ser lite sådär halvsne ut, som jag brukar helt enkelt. Något som däremot var väldigt roligt var att vi hade spexfoto direkt efter, vårat tema var att killarna skulle vara tjejer och tvärt om, klassiskt, men gud vad kul det var! Killarna kom i kjol och löshår och vi tjejer gick runt i stora kläder typ, väldigt lyckat!
 
Nu ska jag äta mitt mellis ovan, nomnom, samtidigt som jag skriver no rapport, vi hörs, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ellen  

 

RSS 2.0